FORMAREA REPREZENTĂRILOR SPAŢIALE LA ELEVII CLASEI I-ÎI. REPERE TEORETICE, CONSTATĂRI ŞI SOLUŢII PRACTICE
pdf (Русский)

How to Cite

[1]
T. DUBINEANSCHI, “FORMAREA REPREZENTĂRILOR SPAŢIALE LA ELEVII CLASEI I-ÎI. REPERE TEORETICE, CONSTATĂRI ŞI SOLUŢII PRACTICE”, ActaEd, vol. 9, no. 2, pp. 80-87, Jun. 2019.

Abstract

În acest articol sunt sintetizate unele repere teoretice aferente procesului de formare a
reprezentărilor spaţiale la elevii clasei I-îi. De asemenea, sunt prezentate unele constatări privind dificultăţile
elevilor în procesul orientării în spaţiu şi sunt propuse soluţii practice de depăşire a acestora

https://doi.org/10.36120/2587-3636.v9i2.80-87
pdf (Русский)
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.