MODELING FORMATION OF THE VALUABLE ORIENTATIONS FOR STUDENTS BY COREGRAPHIC ART
pdf (Русский)

Keywords

value orientations,
choreographic art
aesthetic orientations
modeling
dance-popular dance
classical dance
artistic creativity
searching for meaning
passion
sense of personality.

How to Cite

[1]
M. DOHOTARU, “MODELING FORMATION OF THE VALUABLE ORIENTATIONS FOR STUDENTS BY COREGRAPHIC ART”, ActaEd, vol. 13, no. 2, pp. 157-168, Jul. 2019.

Abstract

În articolul dat se stabilesc condițiile pedagogice privind formarea orientărilor valorice la
studenții-coregrafi, se fundamentează structura modelului pedagogic axat pe trei componente: științificoeducațional, orientativ-valoric și creativ/constructiv, dar și pe trei grupuri de orientări: atitudinea valorică
față de arta coregrafică, atitudinea față de sine însuși ca coregraf, atitudinea valorică față de viitoarea
profesie. Totodată, pe larg se descrie Modelul Pedagogic propriu-zis de formare a orientărilor valorice la
studenți prin arta coregrafică, accentul fiind pus pe stabilirea finalităților și tehnologiilor de realizare a
acestui proces

https://doi.org/10.36120/2587-3636.v13i2.157-168
pdf (Русский)
Creative Commons License

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.