Abstract
Lucrarea prezintă câteva ideii cristalizate în urma reflectării asupra experienţei parcurse în
săptămâna 6 - 13 aprilie 2014, alături de 31 de colegi din 12 ţări europene, la stagiul de formare „Creating
your own e-learning content in school education and adult education - TACCLE”, desfăşurat în oraşul
Urbino din Italia şi organizat de „GO! Onderwijs van de Vlaamse Gemeenschap Internationalisation” -
departamentul de proiecte al Ministerului Educaţie pentru Comunitatea Flamandă din Belgia, în colaborare
cu Asociaţia Training2000 şi L.I.T.I.S. “E. Mattei” din Urbino. În a doua parte a lucrării sunt valorificate
câteva argumente din literatura de specialitate, mai puţin cunoscute, cu privire la cauzele motivării scăzute
a actualelor generaţii de elevi pentru învăţare şi care confirmă necesitatea şi utilitatea participării profesorilor
români, alături de colegi europeni, la cursuri de formare care promovează TIC în procesul didactic

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.